Kledingplan vv TFS
vv TFS heeft voor de gehele jeugd en senioren een kledingplan.

Kledingbijdrage
Voor elk lid vragen wij een bijdrage van € 10,-- per seizoen. Hierdoor kan de club garanderen dat elk lid kleding in bruikleen ontvangt wat in een goede conditie verkeert.

Jeugd JO7 t/m JO19
Elk jeugdlid krijgt een wedstrijdshirt, trainingspak en tas in bruikleen. De club betaalt deze kleding vanuit de pot “kledingbijdrage” of dekt deze kosten door sponsoren die dit ter beschikking stellen. Sokken, broeken worden bij een nieuw aangeschaft tenue ook geschonken aan de leden. Wanneer u een kapotte, te kleine of verloren broek of sokken heeft kunt u die bij de Muta webshop kopen, te vinden via onze website: vv-tfs.nl

Senioren
Elk senioren lid krijgt een tas, sokken en een broek in bruikleen. Wedstrijdshirts worden op wedstrijddagen meegenomen door het lid die de wedstrijd daarvoor de wedstrijdshirts op toerbeurt heeft gewassen. De leider is verantwoordelijk voor de wedstrijdshirts. De club betaalt deze kleding vanuit de pot “kledingbijdrage” of dekt deze kosten door sponsoren die dit ter beschikking stellen.  Wanneer u een kapotte, te kleine of verloren broek of sokken heeft kunt u die bij de Muta webshop kopen, te vinden via onze website: vv-tfs.nl
Uitzondering: Leden die bij de 1e selectie behoren krijgen een geheel tenue, tas, presentatiepak en inloopshirt ter beschikking.

Regels gebruik kleding
De kleding voor de senioren zijn bedoeld om op de wedstrijddagen te dragen en de tas wordt alleen gebruikt naar de training of wedstrijden. De in bruikleen gestelde kleding voor de jeugd zijn bedoeld om op de wedstrijddagen te dragen en de tas wordt alleen gebruikt naar de training of wedstrijden. Mocht de kleding gedurende de looptijd van het plan worden omgeruild vanwege de maatvoering, dan zal de kleding in een dusdanige staat moeten zijn dat hij weer kan worden gebruikt door een ander lid. Als de kleding teveel is beschadigd dan zullen we nieuwe kleding moeten kopen vanuit de pot “kledingbijdrage”. De tassen zijn niet bedoeld als gym-, school- of vakantietas. We vertrouwen op uw verantwoordelijkheid hierin.

De in bruikleen gestelde kleding blijft gedurende het seizoen bij de speler. De in bruikleen gestelde kleding wordt doorgenummerd die gekoppeld is aan de speler. De wedstrijdshirts bij de senioren blijven in de teamtas van het team en worden na elke wedstrijd op toerbeurt gewassen. Ieder team is samen met hun/haar leider verantwoordelijk voor de wedstrijdshirts en teamtas. Aan het einde van elk seizoen dient de teamtas met alle bijbehorende wedstrijdshirts te worden ingeleverd bij de sponsorcommissie/jeugdbestuur. Ook dienen leden na elk seizoen de trainingspakken in te leveren. De leider is verantwoordelijk voor het inleveren van de wedstrijdshirts en trainingspakken en geeft aan de sponsorcommissie/jeugdbestuur door of er eventueel nieuwe shirts, trainingspakken en tassen moeten worden besteld.

Bij beëindiging van het lidmaatschap is de speler verplicht de kleding en tas weer in te leveren bij de desbetreffende leider. De dusdanige conditie van de ingeleverde kleding wordt bepaald door de leider en sponsor/jeugdcommissie.

Nieuwe, kapotte, te kleine en verloren kleding
Voor de volgende zaken kunt u terecht bij Muta Webshop
- Nieuwe kleding  bestellen zoals sokken, broeken of overige artikelen.

Voor de volgende zaken kunt u terecht bij de sponsorcommissie/jeugdbestuur
 -Nieuwe leden voor het ophalen van kleding, tas, sokken en broeken
- Kleding omruilen die te klein is geworden
- Inleveren van kleding & tas na opzegging van het lidmaatschap