Officieel bestaat onze voetbalvereniging in augustus dit jaar maar liefst 75 jaar! Ter gelegenheid van het aankomende 75-jarig bestaan van onze vereniging heeft de jubileumcommissie besloten om in augustus diverse activiteiten te organiseren om het te vieren. Daarnaast wordt er hard gewerkt om een jubileumkrant uit te brengen die in de Kompenije huis aan huis op de deurmat zal vallen. Op deze site houden wij jullie op de hoogte van de diverse activiteiten.

Het globale programma is als volgt:
Donderdag 29 augustus:
20.00 uur receptie voor genodigden

Vrijdag 30 augustus:
Vanaf 15.00 uur sportactiviteiten voor de jeugd met medewerking van Sc Heerenveen

Zaterdag 31 augustus:
vanaf 14.00 uur voetballen voor leden en oud leden
18:00 uur buffet
21.00 – 01:00 feestavond met live muziek

---------------------------------------------------

Voor vragen, opmerkingen of suggesties kun je contact opnemen met de jubileumcommissie die bestaat uit:
- Jasmijn Reidsma
- Henk de Jong
- Wouter Kats
- Bert Nijmeijer

Mailen kan naar: TFSjubileum@hotmail.com
Op dit mailadres ontvangen wij ook graag oude foto’s of krantenartikelen over T.F.S.

Ik wil graag TFS steunen als sponsor!

Namens de sponsor- en jubileumcommissie zijn we druk op zoek naar sponsoren
die door middel van een advertentie in deze jubileumkrant het 75-jarig jubileum van v.v. T.F.S. willen steunen en daarmee een ieder uit de Kompenije veel kijk- en leesplezier bezorgen. Daarnaast willen we met uw bijdrage ieder jeugdlid blij maken met een tastbare herinnering aan dit speciale jubileumweekend.

Adverteren in de jubileumkrant van A4 formaat kan u door contact op te nemen met de sponsorcommissie@vv-tfs.nl

Onderstaand vindt u de gevraagde bijdrage per advertentiegrootte.
- Een volledige A4 pagina € 200,
- Halve A4 pagina € 120,
- 1/6e A4 pagina € 50,
-Kleine advertentie € 30,-

Elke adverteerder vanaf € 50,- of hoger wordt uitgenodigd om met twee personen deel te nemen aan het chinees buffet op zaterdagavond 31 augustus tussen het middagprogramma en de feestavond in.