Bekerindeling 2023/24 bekend voor TFS 1!

Gepubliceerd op 28 juli 2023 om 11:44

𝗕𝗲𝗸𝗲𝗿𝗹𝗼𝘁𝗶𝗻𝗴 '𝟮𝟯/𝟮𝟰 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗧𝗙𝗦 𝟭 𝗯𝗲𝗸𝗲𝗻𝗱!

Zojuist is door de KNVB de bekerindeling voor TFS 1 bekend gemaakt! De Kompenijster ploeg mag het opnemen tegen VV Waskemeer, VV Blue Boys en streekgenoot vv ONT. De derby tegen de club uit Opeinde werd eenmaal eerder gespeeld in het seizoen 1994/95. Toentertijd eindigde de wedstrijd in een brilstand waarna TFS door middel van strafschoppen de wedstrijd wist te winnen. Frappant detail was dat Jaap Loopstra juist in de zomer van 1994 de overstap had gemaakt van TFS naar ONT. In datzelfde seizoen wist Jaap kampioen te worden en behaalde hij uiteindelijk met de club uit Opeinde het op één na hoogste amateurniveau waarin ze maar liefst 5 seizoenen in bleven acteren. Daarnaast neemt TFS het wederom op in de beker tegen Waskemeer. Tot slot treffen de Kompenijsters Blue Boys die hun zinnen weer gezet hebben op zaterdagsvoetbal in Nij Beets!

#TrochFreonskipSterk #UsKlupInKlupFoarElk