Familietoernooi 11 juni a.s.

Gepubliceerd op 4 juni 2016 om 16:24

Op zaterdag 11 juni a.s. om 15:30 uur organiseren we een familietoernooi voor alle leden (zowel jeugd als senioren) van de v.v. T.F.S. De jeugd mag een ouder meenemen als medespeler. Wanneer een jeugdspeler geen ouder heeft die wil/kan voetballen, dan wordt hij/zij gekoppeld aan een aanwezig senioren lid.

Overige familieleden, vriendjes en vriendinnetjes zijn uiteraard ook van harte welkom. Met de aanwezige senioren proberen we dan weer koppeltjes van twee te vormen. We voetballen op een half veld: 8 tegen 8. We proberen zoveel mogelijk tegen leeftijdgenoten te voetballen. We werken met individuele scores: drie punten bij winst en de doelpunten tellen ook mee.

Uiteindelijk krijgen we twee toernooiwinnaars. Deze mogen met twee personen naar de Chinees. De waardebonnen zijn beschikbaar gesteld door het Chinees-Indisch specialiteiten restaurant Azië in Drachten.

Daarnaast hebben we deze dag ook het penaltybokaal! Dit zowel voor de jeugd als senioren. Om 15:30 uur beginnen de F-pupillen en uiteindelijk eindigen we met de senioren. Inschrijven kan vooraf en tijdens het familietoernooi! Na het penaltybokaal begint het toernooi.

Na afloop van het toernooi hebben we met zijn allen een barbecue. Deze wordt verzorgd door Gerard van der Veen.

We hopen jullie allemaal te zien op zaterdag 11 juni!