Nieuws december 2016

Gepubliceerd op 30 november 2016 om 09:01

T.F.S. op zoek naar een trainer en spelers voor de senioren

Tijdens de algemene ledenvergadering is onlangs besloten definitief op zoek te gaan naar een trainer die met onze senioren in de 5de klasse standaard wil gaan spelen. Dit overeenkomstig hetgeen we begin dit jaar met zijn allen besloten hebben. Inmiddels hebben we een profielschets van de nieuwe trainer opgesteld en naar het STK opgestuurd. M.b.v. het STK hopen we op korte termijn in contact te komen met kandidaat trainers.

Naast een trainer zijn we tevens op zoek naar spelers die met onze huidige jeugd in de vijfde klasse kunnen/willen voetballen. Het voordeel van het spelen in de vijfde klasse is dat we elke zaterdag kunnen voetballen en dat we een officiële scheidsrechter krijgen. Natuurlijk moet er wel iets voor gebeuren: er zal een elftalleider moeten komen en er zal twee keer per week getraind moeten worden. Een nieuw tenue zou ook mooie zijn. Wat betreft nieuwe spelers denken we aan oud spelers die hier ooit gevoetbald hebben en aan voetbalvrienden van onze huidige A-junioren. Met zijn allen zullen we moeten proberen een eerste en tweede elftal op de been te brengen. Voor de Kompenije betekent dit dan weer dat er wekelijks een voetbalwedstrijd op de zaterdagmiddag is. Dat zou fantastisch zijn!

Wilt Kooistra winnaar 2de klaverjasavond

Op vrijdag 11 november organiseerde de v.v. T.F.S. al weer zijn tweede klaverjasavond van het winterseizoen. Wederom hadden we twaalf Kompenijster deelnemers. Dit keer viel de gemiddelde score tegen. Volgens velen zijn we aan nieuwe kaarten toe……. Winnaar werd dit keer de voorzitter van de feestcommissie, Wilt Kooistra. Hij ging met een van de vijf mooie vleesprijzen naar huis. De top vijf is te lezen via dit nieuwsbericht.

Thuisprogramma zaterdag 3 december

09.00 uur: SJO SVH-TFS E1 – ONT E1
10.30 uur: SJO SVH-TFS D1 – Jubbega D1
14.30 uur: TFS 1 – Rottevalle 3

Thuisprogramma zaterdag 17 december (laatste thuisprogramma van dit jaar)

09.00 uur: SJO SVH-TFS E1 – Drachten E3
10.30 uur: SJO SVH-TFS D1 – Zwaagwesteinde D1

Zaalvoetbaltoernooi ter afsluiting van het jaar 2016

Op woensdag 28 december a.s. gaan we met de jeugd en de senioren voetballen in de sporthal in Houtigehage. We gaan ervan uit dat iedereen hier aan mee doet. Nadere informatie volgt via de leiders.