Nieuws februari '17 - Nieuwe Trainer en damesvoetbal

Gepubliceerd op 8 februari 2017 om 20:16

Benoeming trainer senioren

In de afgelopen weken hebben er vijf trainers gereageerd op onze vacature van hoofdtrainer. In de afgelopen weken hebben we met vier trainers een gesprek gehad. Allen zien de functie als een uitdaging die ze graag met ons willen aangaan. Op basis van de gesprekken hebben we een eerste en tweede keuze gemaakt. Met beide hebben we een tweede gesprek gehad. Daarna hebben we een besluit genomen: de 37-jarige Bjorn Schilder uit Bakkeveen wordt onze nieuwe hoofdtrainer.

Sponsorcommissie

Naast de contributie vormen de sponsorgelden een belangrijke bron van inkomsten voor onze vereniging. Sponsoring kan bijvoorbeeld door middel van het beschikbaar stellen van tenues, sporttassen en trainingspakken. Ook is het mogelijk een reclamebord op te hangen rondom ons hoofdveld.

Nu we volgend seizoen met de senioren de stap naar de vijfde klas maken zullen we ook qua sponsoring actiever moeten worden. Binnenkort gaan we dan ook met de huidige commissieleden, Geert Nijboer en Rutger Huisman, om tafel om de doelstellingen en mogelijkheden voor het komende seizoen te bespreken.

Bestellen potgrond

Het is weer mogelijk om potgrond te bestellen, al vanaf 2 euro. Klik op de volgende ink voor alle informatie http://www.vv-tfs.nl/nieuws/199891_potgrondactie-bestellen-is-mogelijk.

Jeugdvoetbal

De jeugd gaat binnenkort beginnen met de voorjaarscompetitie. Zoals wellicht bekend gaat er binnen het pupillenvoetbal het een en ander veranderen. Intern zijn we intussen al aan het inventariseren wat dit zoal voor ons gaat betekenen. Zodra hierover meer bekend is zullen we de betrokkenen nader informeren.

Opstart damesvoetbal

Vroeger hadden we ooit twee damesteams…….. Met Jasmijn Reidsma als fanatiek voetbalster gaan we proberen het damesvoetbal weer op te pakken. Voorlopig is het nog gezellig trainen onder leiding van Jasmijn. Om te kunnen trainen hebben we minimaal acht speelsters nodig. Gegadigden kunnen zich melden bij Jasmijn: telefonisch (06-48825980) of per mail (jasmijnreidsma1@hotmail.com).

Johan Paulusma winnaar 4de klaverjasavond

Op vrijdag 13 januari wist Johan Paulusma de vierde klaverjasavond van dit winterseizoen te winnen. In de derde wedstrijd eindigde hij nog op de laatste plaats……. Wederom hadden we 12 kaartspelers met Joekie van der Mei als nieuweling. Hij eindigde op een verdienstelijke derde plaats. In het tussenklassement over vijf wedstrijden staat Alfred Maychrzak nog steeds aan kop. Johan Paulusma is met stip gestegen naar de tweede plaats. We hebben nog drie wedstrijden te gaan.

Johan Paulusma

5507 punten

Wiebe Wijbrandi

Gurbe Aardema

Pieter Postma

Joekie van der Mei

Jan W. Kats

Andre v.d. Veen

Wouter Bron

Alfred Maychrzak

Minco Bouma

Wouter Kats

Feike Postma

De volgende klaverjasavond is op vrijdag 10 februari a.s. Aanvang: 20.00 uur.