Clubnieuws juli 2017

Gepubliceerd op 19 juli 2017 om 19:54

Nieuwe datum jaarlijkse schoonmaakactie clubhuis

Op zaterdag 15 juli hebben Bert, Carin, Martha en Pieter & Sjoukje het berghok, de keuken, de koelkasten en de bar een grondige schoonmaakbeurt gegeven. Overbodige rotzooi hebben we weggegooid. Helaas waren er te weinig vrijwilligers om het gehele clubhuis schoon te maken. De toiletten, de hal, de bestuurskamer, het meubilair, de ramen en het clubhuis zelf hebben we helaas niet schoon kunnen maken. Daarom heb ik een tweede schoonmaakochtend ingepland, namelijk op zaterdag 19 augustus a.s. We beginnen dan om 9.30 uur met een kopje koffie. De vraag is: welke dames willen ons deze ochtend helpen? Graag zelf wat schoonmaakattributen meenemen. Aanmelden kan bij Pieter Postma.

Grote schoonmaakactie complex

Op zaterdag 19 augustus beginnen de heren senioren te trainen. We willen graag dat ons complex er dan netjes voor staat. Daarom is er op vrijdagavond 18 augustus een grote schoonmaakactie gepland. Wat gaan we o.a. doen: schoonmaak reclameborden en scorebord, maaien randen langs tegels (idem rond hoofdveld), onkruid wieden en aanvegen tegels, opruimen overbodige rotzooi, schoonmaak buitenkant clubhuis, etc. Al met al genoeg werk om te doen. Alle heren voetballers en ouders van jeugdleden worden hierbij uitgenodigd om ons deze vrijdagavond te helpen. We beginnen om 18.30 uur. Ook hier geld: vele handen maken licht werk…….

Rabobank Clubkas Campagne

De actie van de Rabobank heeft ons 505, 00 euro opgeleverd. Als vereniging kregen we 101 stemmen. Zoals al eerder aangegeven gaan we het geld gebruiken voor de aanschaf van de benodigde materialen voor de mini-pupillen. Al met al een mooie meevaller zo vlak voor de start van het nieuwe seizoen.

Sponsortassen voor de heren senioren

Aan het begin van het seizoen krijgen alle heren senioren een nieuwe voetbaltas van de v.v. T.F.S. in bruikleen. De tassen zijn gesponsord door kraanbedrijf Wiepie Nijboer, bestratingsbedrijf Paulusma v.d. Veen en voegbedrijf Postma & Nijboer. Verder krijgt iedereen sokken in bruikleen. Zoals al eerder aangegeven wordt het nieuwe tenue van het eerste elftal gesponsord door handelsonderneming Bosma. Allen tige tank!

Trainingsmateriaal senioren

Voor zowel de heren als de dames zijn er twintig nieuwe trainingsballen aangeschaft. Deze zitten inmiddels al in de ballenrekken. Ook zijn er voor beiden nieuwe hesjes aangeschaft. Ook deze zitten in het ballenrek. Het verzoek is om de hesjes in eigen beheer te houden en zelf te gaan wassen. Verder zijn er voor alle senioren teams twee nieuwe wedstrijdballen aangeschaft. Al met al, aan de materialen kan het straks niet liggen………..

Trainingsschema

Het trainingsschema voor komend seizoen is te raadplegen op de pagina 'Trainingsschema'.

Start bekercompetitie

Zoals wellicht bekend begint de bekercompetitie op zaterdag 2 september a.s. Drie weken later begint de competitie. De indelingen en het programma worden bekend gemaakt via onze website.

Jaarlijkse viswedstrijden

Traditiegetrouw hebben we aan het begin van het seizoen onze viswedstrijd voor de senioren en de jeugd. Op zaterdag 5 en 26 augustus vertrekken we om 6.00 uur met de senioren vanuit café Aans om tot 14.00 uur te vissen in de Deelen. Beide wedstrijden worden georganiseerd door de visclub. Donateurs, leden en niet leden van de v.v. T.F.S. zijn van harte welkom. De inleg is vijf euro.
Op vrijdagavond 1 september gaan we met de jeugd van de korfbal- en voetbalclub vissen in de Finnen. Om 18.30 uur graag verzamelen op de hoek van de Klamersreed/Tsjerkebuorren. Voor de winnaars zijn er mooie prijzen. Verder gaat het om de wisselbokaal, een grote beker welke twee jaar geleden aangeboden is door de voorzitter van de v.v. T.F.S. Alle jeugdleden zijn deze avond dus van harte welkom. De inleg is gratis.

Activiteiten seizoen 2017-2018

De activiteitenkalander voor 2017/2018 is te vinden op de pagina 'Activiteiten'.

Tot slot….

Iedereen een prettige vakantie gewenst.

Met vriendelijke groet,

Pieter Postma