Nieuw sponsoren gezocht

Gepubliceerd op 26 september 2017 om 17:17

Namens de sponsorcommissie onderstaand bericht:

Hallo allemaal,

Na de beëindiging van de samenwerking met de SV Houtigehage was de vraag: in welk tenue gaan we spelen? De oude tenues hebben we vorig jaar verkocht, m.a.w. dat was geen optie meer. Gelukkig hadden we de tenues van de JCO SVH/TFS nog en kon er afgelopen weekend door de JO15 en JO8 in het blauw gevoetbald worden. Dit is echter niet wat we willen: we willen terug naar het groen/zwart, het tenue waar momenteel het eerste elftal in speelt. Ook willen we een sporttas en een trainingspak voor onze jeugd aanschaffen. Ook dit in de kleuren groen/zwart en gelijk aan die van de selectie van de heren en de dames. Om dit alles op korte termijn te kunnen realiseren zijn we op zoek naar sponsoren die de tenues, de trainingspakken en de sportassen voor onze jeugdafdeling willen gaan financieren.

Maandagavond 25 september hebben we als bestuur en sponsorcommissie besloten deze mail naar onze leden op te sturen met de vraag: wie wil of heeft er in de familie of vriendenkring iemand die onze jeugd wil sponseren? Wie heeft er een gulle werkgever die ons als kleine club wil steunen? Door de bedrijfsnaam op het shirt, het trainingspak en/of sporttas af te drukken proberen wij van onze kant de bedrijfsnaam te promoten

Mocht er iemand zijn die onze jeugd wil gaan sponseren dan graag contact opnemen met Geert Nijboer, tel. 06-53216607. Hij kan je alles vertellen over de mogelijkheden en kosten. Omdat de levertijd bij onze huisleverancier Muta minimaal vijf weken is willen we graag voor zondag a.s. reactie van de kandidaat sponsoren. Ik zou zeggen doe het snel en steun daarmee de jeugd van de v.v. T.F.S.

P.S.: ook voor de heren senioren 2 zijn we op zoek naar een sponsor voor een trainingspak. Het zou namelijk mooi zijn dat al onze spelende leden straks in eenzelfde trainingspak lopen! Kandidaat sponsoren hiervoor kunnen zich ook melden bij Geert Nijboer. Zijn mailadres: g.nijboer@hotmail.com

Met vriendelijke groet,
Pieter Postma (mede namens de sponsorcommissie)

image002.jpg

Bovendstaande spelertjes willen we onder andere in de welbekende TFS groen/zwarte kleuren laten spelen.

Onderstaande afbeelding geeft weer hoe het nieuwe tunue eruit ziet.

image004.jpg

image008.jpg