Clubnieuws december 2017

Gepubliceerd op 12 december 2017 om 16:47

Hallo allemaal,

• Tijdens onze algemene ledenvergadering van 13 november jl. hebben we een viertal beleidszaken gepresenteerd. Onlangs heeft het bestuur daar twee aan toegevoegd. Voor wat betreft de jeugd zijn er nog een aantal beleidszaken in de maak. Deze hopen we in de volgende algemene ledenvergadering te kunnen presenteren. De beleidszaken zijn te lezen via https://www.vv-tfs.nl/informatie/beleidszaken
  • Welkom bij de club! In de afgelopen periode hebben we zowel bij de dames als bij de jeugd een aantal nieuwe leden mogen begroeten. Hierdoor ontstaat er weer wat meer “ruimte”. Als bestuur willen we onze spelers graag betrekken bij het werven van nieuwe leden. Speciaal daarvoor is een beleidsregel opgesteld.
  • Op basis van trainingsschema en het wedstrijdprogramma heb ik voor de maanden januari en februari alvast een clubhuisschema opgesteld (zie bijlage). Zoals iedereen wellicht weet worden alle spelende leden en ouders op toerbeurt ingedeeld voor deze clubhuisdienst.
  • Op donderdag 28 december is ons jaarlijkse zaaltoernooi. De commissie, bestaande uit Jasmijn, Bonita, Tim, Frits en ondergetekende heeft momenteel 24 spelers/speelsters op papier staan. Om zes mixed teams te kunnen vormen moeten er nog minimaal 12 spelers/speelsters bij. Wil je alsnog mee doen dan graag voor donderdag a.s. opgeven bij Jasmijn of Tim. Het toernooi begint om 19.00 uur.
  • Voorafgaande aan dit toernooi heeft de JO-13 en JO-15 hun eigen zaalvoetbaltoernooi. Dit vanaf 17.00 uur. De JO-08 heeft op zondagmiddag 31 december een zaaltoernooitje in de sportzaal van de Kompenije. Dit tijdens het jaarlijkse carbidschieten.
  • Op zondagmiddag is ons clubhuis tussen 13.00 en 18.00 uur geopend. Dit tijdens het jaarlijkse carbidschieten op ons sportveld. In het clubhuis zijn er gratis oliebollen te verkrijgen. Uiteraard is er ook glühwein te verkrijgen. Met muziek van de Top 2000 op de achtergrond proberen we weer een gezellige sfeer in ons clubhuis te creëren. Iedereen is daarbij van harte welkom.
  • Op vrijdag 5 januari a.s. organiseren we met de korfbalvereniging onze nieuwjaarsreceptie. We beginnen om 18.30 uur (einde 20.00 uur). Spelers, donateurs, vrijwilligers en sponsoren zijn van harte welkom op deze nieuwjaarsreceptie. Donderdag a.s. gaan we bezig met de samenstelling van het programma. Nader bericht over het programma en de opgave volgt binnenkort.
  • Door de slechte weersomstandigheden zijn de laatste thuiswedstrijden allemaal afgelast. Wat betreft de senioren zullen de wedstrijden in 2018 opnieuw ingepland moeten worden. Voor de jeugd volgt er een nieuwe indeling. Het programma voor deze categorie is uiteraard nog niet bekend.
    • Ideeën met betrekking tot te organiseren activiteiten in deze winterperiode zijn van harte welkom. Wie neemt het initiatief?
  • Wat betreft de toekomst….. We gaan in 2019 voor een compleet ingericht kunstgrasveld met LED verlichting waarop getraind en gevoetbald kan worden. Dit alles naast een “normaal” voetbalveld. Tijdens de algemene vergadering van 13 nov. Jl. heeft het merendeel van de aanwezigen zich namelijk uitgesproken voor het spelen op gras.
  • Tot slot nog even jullie aandacht voor de ”Instructie Verantwoord alcoholgebruik”. Op mijn verzoek van 27 november jl. (zie onderstaande mail) hebben tot nu toe slechts negen personen gereageerd. Hierbij nogmaals het verzoek de test te doen en het certificaat naar ons op te sturen. Het kost je slechts een half uurtje van je tijd. Gewoon doen want daarmee help je eventuele problemen te voorkomen. Bovendien snap je dan dat we de verkoop van alcohol aan jongeren willen/moeten voorkomen…….
  • Op https://www.vv-tfs.nl/informatie/beleidszaken zijn onze beleidszaken te vinden.

Tot slot iedereen alvast prettige kersdagen en een sportief en vooral gezond 2018 gewenst!

Met vriendelijke groet,
Pieter Postma (voorzitter v.v. T.F.S.)