Update acties, veiling en MFC februari 2022

Gepubliceerd op 13 februari 2022 om 12:03

veiling 21 februari

De veiling van de afgedankte spullen uit ons huidige clubhuis staat nu gepland op maandagavond 21 februari a.s. De veiling is in de oude gymzaal en staat o.l.v. veilingmeester Fokke Postma. Nadere info over de veiling volgt op vrijdag 18 februari a.s. Dit incl. een overzicht van de te veilen spullen.

update MFC

Zoals het nu staat gaan we op dinsdag 22 februari over naar het nieuwe complex. Dan kan er waarschijnlijk voor de eerste keer in onze nieuwe kleedruimtes gedoucht worden. Dit nadat alle benodigde testen zijn afgerond. Iedereen op de maillijst van Pieter Postma heeft een mail ontvangen met daarin een gedetailleerde  planning voor de komende weken.

komende acties

Maandag 14 februari maandag start de Poiesz actie.

Zaterdag 12 maart gaan we door het dorp om potgrond en viooltjes te verkopen. De opbrengst van beide acties komt ten goede aan onze groeiende jeugdafdeling. In de afgelopen maand kregen we eer weer vijf nieuwe leden bij. Op dit moment hebben we 45 spelende jeugdleden. Als vereniging zijn we daar best een beetje trots op. Ons uitgangspunt: wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!

Daarom organiseren we komende maand ook een bijeenkomst voor de ouders om hun nader te informeren over onze vereniging. Uiteraard doen we dit in ons nieuwe onderkomen. Nader bericht hierover volgt zodra fase 1 van de bestrating gereed is.