Op nei AldwΓ’ld!

Gepubliceerd op 27 oktober 2023 om 09:22

𝑢π™₯ π™£π’†π™ž π˜Όπ’π™™π’˜π™–Μ‚π’π™™!

Morgenmiddag om 14:30 neemt het vlaggenschip het op in Aldwâld, waar vv W.T.O.C. de tegenstander van deze middag is. De club van Westergeest, Triemen en Oudwoude schommelde jarenlang tussen de 3e en 4e klasse en mag zich daardoor gerust het Volendam van het amateurniveau noemen als het aankomt op promotie-degradatie. Inmiddels vinden we WTOC dit seizoen voor het eerst sinds het seizoen 98/99 terug in de oh zo gezellige 5e klasse, daardoor treffen beide clubs zich voor het eerst sinds 1995 elkaar weer. Beide teams staan momenteel met 4 punten uit 4 wedstrijden op een gedeelde 7e plaats. Het beloofd dus morgen een spannende wedstrijd te worden waarbij één van de twee ploegen zich bij winst kan mengen bij de bovenste ploegen. It Twadde neemt het morgen op in een uitwedstrijd tegen Surhústerfean 8.

#TrochFroenskipSterk #UsKlupInKlupFoarElk