7 vs 7 vv T.F.S. Sponsortoernooi

Gepubliceerd op 6 juni 2024 om 18:59

Eindelijk is het zover, morgenavond 7 juni om 19:00 “litte we it boltsje wêr rolje”

Wij van vv T.F.S. zijn trots dat we jullie voor de 3e sponsortoernooi mogen verwelkomen op ’t Trefpunt. We hebben ons best weer gedaan om er een leuk toernooi van te maken waar gezelligheid voornamelijk voorop staat. Allereerst hebben we door nacompetitie perikelen helaas een afzegging, daarom vind dit keer het toernooi plaats in twee poules van 5 en 6 teams en verdeeld over 3 velden. Twee velden op het hoofdveld afgekort met veld 1 en veld 2 (spandoek kant) en een veld op het trainingsveld (veld 3).

De wedstrijden gaan 15 minuten duren. De nummers 1 en 2 van de poulefase gaan het tegen elkaar opnemen in de halve finale, aansluitend krijgen we daarna een finalewedstrijd voor de kantine. Zodoende spelen alle teams minimaal 60 minuten en kunnen we na afloop om 22:00 de kantine in duiken met o.a. live muziek van Rick Folkers. Om circa 23:00 volgt de prijsuitreiking. De prijzen worden mede mogelijk gemaakt door Vleesbedrijf de Vries. We willen hierbij alvast alle vrijwilligers en deelnemers aan dit toernooi bedanken voor jullie inzet. Veel plezier gewenst!

Onderstaand nog een aantal huishoudelijk puntjes wat de organisatie ten goede komt:
• Doordat er aan dit toernooi een oneven aantal teams aan deelnemen. Hebben teams en scheidrechters geen vast speelveld en zullen hierdoor vaak moeten verplaatsen na het volgende veld. Graag hiervoor begrip en vergt enige voorbereiding bij de teams en leiders.

• Zorg dat je op tijd op het veld staat. Er zit 1 minuut pauze tussen de wedstrijden en de tijd loopt door.

• Het eerst genoemde team (thuisploeg) trapt de wedstrijd af.

• Bij gelijke team kleuren of kleuren die slecht te onderscheiden zijn, moet de ploeg die in het programma het eerste wordt vermeld hesjes aan trekken. Indien mogelijk mag shirts binnenste buiten dragen uiteraard ook.

• Als een team veel te laat op het veld staat of niet op komt dagen wordt de laatkamer gestraft met 3-0 verlies.

• Bij elk veld ligt een ballenzak klaar met 5 ballen. Aan de slootkant liggen stangen om e.v.t. ballen uit de bosjes en sloot te halen. Graag met z’n allen zorg dragen dat de ballen tijdens het toernooi uit de bosjes en sloot wordt gehaald, zodat het spel niet stil komt te liggen.

• We willen graag de leiders van elk team en scheidsrechters verzoeken de uitslagen z.s.m. te melden bij de omroeper (Sietze Postma).

• Waardevolle spullen kunnen via de leider ingeleverd worden bij de bar.

• Je wint er geen prijs mee, maar houd de kleedkamers s.v.p. netjes!

• De stand in de poule wordt als volgt bepaald, van boven naar beneden:

a. Puntentotaal
b. Onderling resultaat
c. Doelsaldo
d. Doelpunten voor
e. Indien de stand na a t/m d nog steeds gelijk is, dan worden er om-en-om penalty’s genomen. De eerste die scoort terwijl de ander mist eindigt
boven de ander op de ranglijst. Het kan dan na 2 penalty’s al beslist zijn.