Update: Problemen hoofdveld

Gepubliceerd op 31 oktober 2016 om 19:28

Vorig jaar hadden we de nodige problemen met ons hoofdveld waardoor wedstrijden moesten worden afgelast. Met de gemeente hebben we toen naar een oplossing gezocht. In de zomerperiode is de achterste hoek van het hoofdveld “gerepareerd”: uitgegraven, nieuw zand ingebracht en weer opnieuw ingezaaid.

In de afgelopen weken hebben we helaas moeten constateren dat de situatie niet verbeterd is: wederom natte plekken waarbij zelfs na een kleine regenbui water op het veld blijft staan. Om de jeugd te kunnen laten voetballen zijn dus wederom een aantal wedstrijden naar de Houtigehage verplaatst. Dit is uiteraard niet wat we willen. Daarom heeft de gemeente deze week wederom een poging gedaan om het veld te “repareren”. Hopelijk hebben we hierna geen problemen meer en kunnen alle wedstrijden normaal gespeeld worden.

Tot slot, veld 2 gebruiken is geen alternatief want ook daar zitten natte plekken in.