Nieuwsupdate mei 2017: nieuwe hoofdtrainer en damesvoetbal

Gepubliceerd op 28 mei 2017 om 09:00

Gerke Hoogeveen benoemd als hoofdtrainer van voetbalvereniging T.F.S.

Het bestuur van vv T.F.S. uit Drachtstercompagnie heeft de 53-jarige Gerke Hoogeveen uit Zevenhuizen benoemd als hoofdtrainer van vv T.F.S. Dit voor het seizoen 2017-2018. Gerke Hoogeveen is momenteel trainer van de 2de selectie van RWF en trainer-coach bij zaalvoetbalvereniging de Leekster Eagles 1.

Gerke heeft o.a. gevoetbald bij Zevenhuizen, V.E.V. ’67 en SVMH. Hij was trainer-coach van o.a. de jeugd en senioren van Zevenhuizen en Boerakker. Ook was hij drie jaar trainer-coach van de dames van Zevenhuizen. Verder was Gerke als speler en trainer-coach actief bij zaalvoetbalvereniging de Leekster Eagles. Daar was hij tevens 4 jaar lang hoofd van de jeugdopleiding.

Met Gerke Hoogeveen als trainer en Bert Nijmeijer als leider maakt het jonge team het komende seizoen de overstap naar de vijfde klas KNVB voor standaard teams. Dit na een afwezigheid van twee jaar. Om het komende seizoen met twee teams aan de competitie deel te kunnen nemen is de vv T.F.S. momenteel op zoek naar nieuwe spelers. Belangstellenden kunnen zich aanmelden bij Bert Nijmeijer, tel. 06-12112554.

Damesteam vv. T.F.S. in het seizoen 2017-2018

Het komende seizoen gaat de v.v. T.F.S. met een damesteam aan de beker en competitie deelnemen. Mede door de komst van een achttal dames van de v.v. O.N.B. is het mogelijk een team met veel Kompenijster talent samen te stellen. De dames gaan het komende seizoen op de maan- en woensdagavond trainen en spelen hun wedstrijden op de zaterdagmiddag. Dit om 12.45 uur.

Inschrijving senioren beker en competitie.

Voor het komende seizoen hebben we zowel de dames als de heren senioren 1 en 2 ingeschreven voor de beker en de competitie. De heren spelen beide hun thuiswedstrijden om 14.30 uur. De eerste bekerwedstrijden zijn op zaterdag 2 september.  De training van de senioren 1 is op dinsdag- en donderdagavond. De senioren 2 trainen zoals het nu staat ook op de donderdagavond.

Vrijwilligersavond: gewijzigde datum

De vrijwilligersavond van zowel de voetbal- als korfbalvereniging is gepland op vrijdag 23 juni. Alle vrijwilligers krijgen persoonlijk bericht.