Bekendmaking competitieschema

Gepubliceerd op 6 september 2017 om 18:03

De KNVB heeft deze week het competitieschema voor alle elftallen bekend gemaakt via Voetbal.nl. Achter de schermen zijn wij op dit moment druk bezig om de zogenoemde KNVB Widget op onze website te plaatsen waardoor er altijd een actueel overzicht is van de laatste uitslagen en het komende programma.

Tot die tijd wordt een deel van het programma en de uitslagen handmatig aan de site toegevoegd. Voor het complete compeitieschema voor seizoen 2017/2018 verwijzen we je graag door naar de vernieuwde site van voetbal.nl. Helaas is inloggen noodzakelijk om het complete wedstrijdschema van de vereniging te bekijken.

Op de (nog in ontwikkeling) teampagina's van de senioren zijn de links te vinden om direct doorverwezen te worden naar de teampagina op Voetbal.nl.