Clubnieuws januari 2018

Gepubliceerd op 12 januari 2018 om 17:47

Lang leve onze sponsoren

Sponsoren maken het mede mogelijk dat wij binnen de club bepaalde zaken kunnen oppakken. Denk daarbij aan de organisatie van activiteiten, de aanschaf van materialen en de aanschaf van tenues voor de spelers. We zijn dan ook blij dat er in ons dorp nog ondernemers zijn die vertrouwen in onze vereniging hebben en er onlangs voor gezorgd hebben dat we vanaf nu allemaal in hetzelfde clubtenue lopen. Zo zie je dat er in een relatief klein dorp als de onze nog veel mogelijk is. Klasse!

Aan het begin van het huidige seizoen hebben we een nieuw tenue, nieuwe trainingspakken en nieuwe sporttassen aan de spelers van het eerste heren elftal uitgereikt. Dit alles werd mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Bosma handelsonderneming, bestratingsbedrijf Paulusma & v.d. Veen, kraanbedrijf Wieberen Nijboer en gevelrenovatie Postma & Nijboer. Met uitzondering van de sokken blijven deze materialen eigendom van de vereniging, m.a.w. bij het eventueel beëindigen van het lidmaatschap moeten deze materialen weer worden ingeleverd. Gelijktijdig kregen de spelers van het tweede elftal een nieuwe sporttas aangeboden.

Zoals wellicht iedereen intussen wel weet is er dit seizoen sinds jaren weer een damesteam bij de vv T.F.S. Als club hebben we bij aanvang van het seizoen de dames een nieuw trainingspak aangeboden. Gelukkig hadden we nog een zo goed als compleet clubtenue van bestratingsbedrijf Spoelstra & Nijboer in de kast liggen. Deze sponsor heeft ons toegezegd nog dit seizoen voor de nodige aanvulling van de shirts te zorgen. De nieuwe sporttassen zijn door de dames zelf gefinancierd en blijven dus eigendom van de dames. Mooi om nog te vermelden: oud-voetballer Jark Otten bood de dames onlangs nog een wedstrijdbal aan. Ook dit is voor ons als club een welkome vorm van sponsoring.

Wat betreft de jeugd kregen we in september plots te maken met de beëindiging van de samenwerking met de Sv Houtigehage. Dit betekende tevens dat er een nieuw tenue voor de jeugd moest komen. In overleg met de sponsorcommissie werd besloten op zoek te gaan naar sponsoren voor de aanschaf van een compleet nieuw tenue, d.w.z. inclusief trainingspak en sporttas. Het is nu fantastisch te kunnen melden dat onze jeugd straks bij de start van de voorjaarsreeks in een compleet nieuw tenue op het veld zal staan. Meerdere sponsoren hebben er namelijk voor gezorgd dat onze 40 jeugdleden straks over een compleet nieuw tenue, een trainingspak en een sporttas beschikken. Ook hier geldt dat met uitzondering van de sokken deze materialen eigendom van de vereniging blijven, m.a.w. bij het eventueel beëindigen van het lidmaatschap moeten deze materialen weer worden ingeleverd. De sponsoren van dit alles zijn: Meja bouw- en montagebedrijf, Stienstra jachtschilderwerken, gevelrenovatie Postma & Nijboer, vleesbedrijf de Vries en Veenstra internetdiensten. Uiteraard gaat onze dank uit aan al deze Kompenijster sponsoren. Zij denken aan ons en hopelijk wij aan hun! Daarom zal bij de start van de voorjaarsreeks het nieuwe tenue in het bijzijn van de sponsoren aan ouders en belangstellenden worden gepresenteerd.

Tot slot……. Het is met name aan de inzet van Geert Nijboer te danken dat dit alles is gerealiseerd. Als vertegenwoordiger van de sponsorcommissie heeft hij in het afgelopen jaar de nodige overleggen met de diverse sponsoren en de leverancier van de kleding gehad. Daar is ontzettend veel tijd en energie in gaan zitten. Dat het niet voor niets is geweest zien we binnenkort op en rondom het veld. Hierbij Geert bedankt voor je inzet: voor mij ben je “de vrijwilliger” van het jaar 2017. Met jou hoop ik op uitbreiding van de sponsor-commissie. We zouden namelijk eind 2018 graag wat meer reclameborden rondom het veld willen hebben. Vraag: wie komt de commissie bestaande uit Geert Nijboer en Rutger Huisman versterken om dit te realiseren?

Met vriendelijke sportgroet,
Pieter Postma

Toevoeging redactie: Op 3 januari 2018 is oud speler en vrijwilliger Wiebe van der Heide overleden. Op de website is een Ter nagedachtenis aan.. gepubliceerd.