Clubnieuws maart 2018

Gepubliceerd op 2 maart 2018 om 16:02

Grote schoonmaakactie complex verplaatst naar maandagavond 26 maart a.s.

De geplande schoonmaakactie is i.v.m. het huidige winterweer verplaats van zaterdag 3 maart naar maandagavond 26 maart a.s. De bedoeling is dan om de reclameborden en het tegelpad rondom het hoofdveld schoon te maken. Spelers en ouders worden hierbij uitgenodigd om ons daarbij te helpen. Dit vanaf 19.00 uur. Vele handen maken ligt werk, m.a.w. …………..

Sportspreekuur

Binnen de voetbalclub hebben we momenteel te maken met meerdere spelers welke langdurig geblesseerd zijn. Ter voorkoming daarvan is de voetbalvereniging in februari een samenwerkingsverband aangegaan met Fitaal in Drachten. Spelers, jong en oud, kunnen vanaf nu op maandag gratis gebruik maken van het sportspreekuur.

Heb je in het weekend een sportblessure opgelopen? Heb je pijnklachten tijdens of na het sporten? Of loop je al langer met een slepende blessure? Ga dan naar het sportspreekuur op de Sportlaan in Drachten. Je dient je vooraf aan te melden via sportspreekuur@fitaal.nl. De fysiotherapeut doet een eerste screening van de blessure en geeft advies. Een eventuele behandeling kan plaatsvinden bij Fitaal maar mag ook elders. Daar ben je als lid van de voetbalvereniging vrij in. Doe het in het belang van jezelf maar ook in het belang van de club. De spelers die we hebben zijn we namelijk allemaal nodig om met elkaar te kunnen voetballen.

Activiteiten v.v. T.F.S.

Zaterdag 24 maart zullen om 15:30 uur de nieuwe tenues van de jeugd worden gepresenteerd. Meer info volgt nog. Er zullen ook foto's worden gemaakt.

Op zondag 8 april zal de 6de ATB Toertocht plaatsvinden. Zie onderstaande poster voor alle informatie.

Kijk voor de meest recente activiteitenkalender op deze pagina.

Kantinerooster

Kijk op https://www.vv-tfs.nl/informatie/kantinerooster voor het actuele kantinerooster.

JO15 op zoek naar nieuwe spelers

TFS JO15 heeft op dit moment een kleine selectie en kan er zeker nog een paar spelers bij gebruiken.

Het team is op zoek naar spelers die willen winnen, maar plezier ook belangrijk vinden. TFS JO15 speelt momenteel in de tweede klasse maar de wens is volgend seizoen in de eerste klasse te spelen.

Het team traint twee keer per week onder leiding van Alfred Maychrzak. Ben jij of ken jij iemand die ons team kan versterken? Bij interesse kun je contact opnemen met Menno Nicolai 06-15327753/mejabouw@gmail.com.
Bron: https://www.tweenul.nl/nieuws/tfs-jo15-zoekt-spelers

PosterATBtoertocht2018JPG.jpg