Clubnieuws augustus 2018

Gepubliceerd op 14 augustus 2018 om 10:17

Hallo allemaal,

Het nieuwe voetbalseizoen staat weer op het punt van beginnen. De A-selectie van de heren en de 45+ heeft de gehele zomer doorgetraind. De dames hebben hun eerste training op woensdag 22 augustus a.s. Op donderdag 23 augustus is de eerste training van de B-selectie. Dit om 19.30 uur. De jeugd begint zoals gewoonlijk weer na de schoolvakantie (tenzij anders aangegeven door de trainer).

Door de droogte in de afgelopen maanden kan/mag er nog niet getraind/gevoetbald worden op het trainings- en hoofdveld. Gisteren hebben we bericht ontvangen dat de velden nog twee weken langer gesloten blijven. Omdat de natuur nu gelukkig zijn werk doet hopen we het hoofdveld op zaterdag 1 september speelklaar te hebben. Dan beginnen namelijk de eerste bekerwedstrijden (zie bijlage).

Zoals gewoonlijk begint het seizoen altijd met de grote schoonmaak van ons sportcomplex. Dit doen we op vrijdagavond 24 augustus a.s. We beginnen om 18.30 uur. Alle senioren en ouders van onze jeugdleden worden hierbij uitgenodigd om ons te helpen. Graag zelf even een schep, schoffel, hark en/of bezem meenemen om de tegelpaden e.d. schoon te maken. Het zou mooi zijn dat de dames senioren die avond de reclameborden rondom ons hoofdveld schoonmaken. Graag zelf even een emmer en doek meenemen. Dezelfde avond maken we de kleedboxen schoon. Vele handen maken licht werk en doe onze naam eer aan: Troch Freonskip Sterk.

Gisteravond hoorde ik dat er hondenpoep op het trainingsveld ligt. Uiteraard is dit iets wat we niet willen. Daarom graag even met zijn allen in de gaten houden welke hond en wiens hond dit is. Dat kunnen we de eigenaar hier op aanspreken. Het betekent ook dat we volgende week vrijdagavond met de afrastering rondom het trainingsveld bezig moeten. Honden kunnen nu namelijk vrij op het trainingsveld komen.

Wat betreft het bekerprogramma proberen we de wedstrijden van de 15de september te verplaatsen. Zodoende kan jong en oud meedoen aan de activiteiten van ons “Doarpfeest”.

Als slot hieronder het kantinerooster voor de komende weken. Zodra het competitieprogramma bekend is volgt de rest. Bij eventuele verhindering graag onderling ruilen. Nieuw in ons clubhuis: er kan ook met de pinpas betaald worden.

Met vriendelijke groet,

Pieter Postma

Extra toevoeging: indien er onjuistheden op de website staan of er juist informatie toegevoegd moet worden, dan kan dit doorgegeven worden via website@vv-tfs.nl