Update: Bekerindeling bekend! + speeldata

Gepubliceerd op 28 juli 2019 om 17:48

Update 30-7-2019

TFS zal zijn eerste wedstrijd op 31 augustus thuis spelen tegen RWF. Op 7 september speelt het eerste uit tegen Waskemeer en de laatste bekerwedstrijd van de eerste ronde is uit tegen De Sweach.

------------------------------------------------------------------

Vandaag (28-07) heeft de KNVB ook de bekerindelingen bekend gemaakt. Nadat het vlaggenschip vorig jaar niet mee deed in de KNVB beker mag het dit jaar weer hun opwachting maken in het toernooi tegen sv RWF, De Sweach en VV Waskemeer.

De drie opponenten in het toernooi zijn geen onbekenden voor de Kompenijsters. De Sweach was vorig seizoen ingedeeld bij TFS in de competitie, waarbij TFS in de laatste ontmoeting nipt verloor met 2-3. De Sweach is in het vorig seizoen op een 6e plek geëindigd en zal qua uitslag van de laatste ontmoeting een gelijkwaardige tegenstander zijn.

Ook RWF is geen onbekende voor de groenhemden. In het seizoen 2017/18 moesten de Kompenijsters het ook al tegen vierdeklasser RWF opnemen in de beker, de uitslag werd toen 13-0 voor de mannen uit Frieschepalen.

Ter afsluiting derdeklasser Waskemeer. Waskemeer is ook geen onbekende voor TFS en er zijn al vele wedstrijden tegen elkaar gespeeld. De laatste ontmoeting tussen beide ploegen was tijdens het seizoen 2013/14, uitslag werd toen maar liefst 13-1 voor Waskemeer.

Het programma moet nog bekend worden gemaakt, maar de allereerste wedstrijd van deze interessante beker indeling zal gespeeld worden op 31 augustus.