Sponsorloop vv TFS / sc Heerenveen

Gepubliceerd op 25 februari 2020 om 13:09

Start sponsorloop TFS

Op woensdagmiddag 1 april organiseren TFS en sc Heerenveen een grote sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion. Dit wordt een unieke belevenis voor de jeugdspelers van TFS (t/m O11). Aankomende weekend starten ze met de warming-up: vanaf zaterdag (29 februari) gaan de deelnemers eerst op zoek naar sponsors voor de loop. Helpt u mee?

De opbrengst van deze actie gaat naar de club. Maar als de jeugdspelers goed hun best doen, dan maken zij zelf ook kans op een mooie beloning. De deelnemers maken met deze actie namelijk kans op de wedstrijd van je leven! Een unieke kans dus.

Zo kunt u meedoen:

Alle deelnemers krijgen een persoonlijke actielink. Via deze link kunt u zichzelf aanmelden. Ook betalen gaat digitaal. Dat is wel zo gemakkelijk, en dan hoeven de kinderen ook niet met geld over straat.

Kijk voor meer informatie op www.sponsorloop.nl/tfs

Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door sc Heerenveen, Sportief Partner van vv TFS.