Verkoop voorraad kantine (t/m 10 april)

Gepubliceerd op 7 april 2020 om 20:05

Iedereen heeft wellicht uit de media begrepen dat het amateurvoetbal en amateurkorfbal voor wat dit seizoen betreft is beëindigd. Begrijpelijk in deze tijd waar de gezondheid van een ieder het meest belangrijke is. Wie had ooit gedacht dat we dit met zijn allen zouden meemaken. Om groepsvorming te voorkomen is ons sportcomplex gesloten. Dinsdag 7 april hebben we dan ook de netten achter de doelen verwijderd en de jeugddoelen opgeruimd (iets wat we normaal in juni doen). Ook hebben we het kleine toegangshek tot het sportveld afgesloten. Jammer dat het moet maar op dit moment is het even niet anders: we moeten nog even volhouden.

Omdat het seizoen voor ons is afgelopen hebben we in navolging van vele verenigingen als korfbal- en voetbalvereniging besloten onze voorraad uit de kantine tegen inkoopprijs te verkopen. Hieronder de artikelen welke tegen welke prijs te koop zijn. De actie start nu en is alleen deze week. Volg daarbij de aangegeven procedure welke volgens ons Coronaproof is.

Werkwijze

• Start actie: per direct tot en met vrijdag 10 april 2020
  • Uitgangspunt: prijs per artikel conform inkoopprijs (incl. BTW)
  • Bestelling per mail voor zaterdag 11 april a.s. (mailadres: pieterpostma55@outlook.com)
  • Aflevering op zaterdag 11 april a.s. Iedereen krijgt persoonlijk bericht wanneer hij/zij de bestelling kan gaan afhalen in de kantine. Alles wordt vooraf op naam klaar gezet.
  • Om groepsvorming te voorkomen graag afhalen op het aangegeven tijdstip. Verder: kom alleen. Uiteraard 1,5 meter afstand bewaren.
  • Betaling alleen via de pinautomaat. Graag zelf een pinstokje meenemen.
  • Kom je om een krat bier dan mag je een leeg krat inleveren en betaal je geen statiegeld.