Bericht Sponsorcommissie

Gepubliceerd op 15 april 2020 om 19:00

In deze bizarre tijd zijn wij als sponsorcommissie enorm blij dat er ook positieve dingen te melden zijn.

Zoals jullie hebben kunnen volgen op onze sociale kanalen is er de afgelopen periode veel tijd gestoken in en rondom het hoofdveld in het zowel vinden van nieuwe sponsoren als het opknappen en het steeds mooier willen maken van het sportpark.

Dit wordt onder andere duidelijk zichtbaar aan de nieuwe sponsorborden welke er zijn komen te hangen. Trots mogen wij dan ook zijn dat wij het afgelopen seizoen maar liefst 17 nieuwe sponsoren mochten verwelkomen, een aantal waar wij als sponsorcommissie enorm blij mee zijn! Zoals gebruikelijk zetten wij nieuwe sponsoren in het zonnetje en vanaf volgende week komen we met de nieuwe rubriek: "nieuwe sponsor uitgelicht".

Op moment van dit schrijven zijn er al nieuwe plannen gemaakt om het ‘oude’ scorebord geheel op te knappen en zullen de dug-outs worden voorzien van een hele leuke opknapbeurt.
Bovenstaande kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom willen wij alle bestaande sponsoren, nieuwe sponsoren, leden van de club van 50, donateurs, supporters en natuurlijk jou bedanken dat dit allemaal reeds gerealiseerd kon worden!

Graag zien we jullie allemaal graag terug bij de start van het nieuwe voetbalseizoen, en voor nu: blijf gezond en hou vol!

Groet namens de sponsorcommissie van Geert, Frits en Jakob!