Hoofdsponsor Bosma Handelsonderneming vernieuwd reclameborden!

Gepubliceerd op 21 april 2020 om 14:10

Hoofdsponsor Bosma Handelsonderneming te Drachtstercompagnie vernieuwd reclameborden langs ons hoofdveld!

In een wekelijkse rubriek waarin wij onze nieuwe sponsoren en sponsoren met een vernieuwd reclamebord graag in het zonnetje willen zetten is het deze week de beurt aan onze hoofdsponsor.

Waarbij Bosma handelsonderneming een zeer vertrouwd gezicht is in het dorp en omstreken is het ook al sinds 1988 een vertrouwd gezicht als Hoofdsponsor bij vv TFS. Zo heeft het bedrijf al meerdere keren kleding en tassen geschonken aan de leden van onze vv. Iets waar wij als voetbalvereniging maar al te trots op zijn. Namens de sponsorcommissie willen wij graag Bosma Handelsonderneming bedanken voor het vernieuwen van de reclameborden!