Selectie vv TFS zet verjonging door en neemt afscheid van tweetal spelers.

Gepubliceerd op 15 juni 2020 om 13:15

Selectie vv TFS zet verjonging door en neemt afscheid van tweetal spelers.

Met ingang van het komende seizoen komt Eric Leander de A-selectie van TFS versterken. De 16-jarige Kompenijster is na eerder genoemde Klaas Nijboer de volgende jeugdige aanwinst. Helaas zullen er ook een tweetal spelers afscheid nemen van TFS.

De in Kompenije woonachtige Eric is geen onbekende bij de club, zo heeft hij tot de overstap van een jaar terug naar Feanstars altijd in de jeugd bij TFS gevoetbald waarbij zijn vader Tommi voetbalt in de senioren. Zijn keuze om weer terug te gaan naar TFS is stellig nadat hij goede gesprekken heeft gehad en een paar keer mee te hebben getraind: "Het lijkt mij leuker om in de senioren bij TFS te voetballen", aldus de technisch vaardige middenvelder.

Helaas zal er ook afscheid worden genomen van een tweetal spelers. De in Leeuwarden woonachtige Jogchum Otten zal na de zomervakantie verhuizen naar Wirdum waar hij ook bij de plaatselijke WWS zal gaan voetballen. Jogchum heeft z'n gehele jeugd bij TFS gevoetbald en was als vaste basisspeler in het vlaggenschip en als jeugdscheidsrechter een betrokken lid. Verder zal de uit Houtigehage komende Chris Visser de overstap maken naar het respectieve ONT in Opeinde. Als snelle buitenspeler heeft Chris Visser in de afgelopen drie seizoenen, maar één wedstrijd gemist en zijn de gemiste trainingen nog maar op één hand te tellen, kortom iemand waar je op kunt rekenen! Wij wensen Chris en Jogchum veel plezier en succes bij hun nieuwe verenging!

#TrochFreonskipSterk