#EenmetHeerenveen Tour in Drachten: kom jij ook langs?

Gepubliceerd op 15 juni 2020 om 18:49

Als lid van vv TFS ben je natuurlijk fan van onze eigen mooie vereniging. Grote kans dat je daarnaast ook supporter bent van sc Heerenveen. Van deze profclub is vv TFS sportief partner. Op donderdag 25 juni komt sc Heerenveen met de #EenmetHeerenveen Tour bij jou in de buurt, in Drachten. Wanneer je vorig seizoen een seizoenkaart had, ben je hier van harte welkom.

Je hebt het vast meegekregen. Met de #EenmetHeerenveen Tour trekt sc Heerenveen door de provincie om supporters te bedanken voor het verlengen van hun seizoenkaart(en) of hen te vragen dit alsnog te doen. Omdat het voor de club onmogelijk is alle seizoenkaarthouders thuis te bezoeken, organiseert sc Heerenveen in samenwerking met onder meer vv TFS een lokaal verlengmoment in Drachten.

Uitnodiging via de mail
Het verlengmoment – bij Drachtster Boys – is uitsluitend bedoeld voor seizoenkaarthouders die hiervoor persoonlijk via de mail zijn uitgenodigd. Dit om te kunnen voldoen aan de richtlijnen van het RIVM. Bij de stand kunnen de uitgenodigde supporters hun seizoenkaart(en) verlengen en betalen, of – wanneer er al verlengd is – een presentje halen. Check je mail voor de exacte informatie.

Natuurlijk zorgt sc Heerenveen bij het verlengmoment voor een passende entourage. Enkele spelers en iemand van de staf schuiven aan. Wie dat zijn, blijft nog even geheim. Daarnaast is de Supporters Service present voor vragen en de Feanstore met mooie clubartikelen.

Met verlengen steun je ook vv TFS
Met het verlengen van jouw seizoenkaart(en) van sc Heerenveen kun je ook vv TFS helpen. Wanneer je je seizoenkaart(en) verlengt en bij het bestelproces een speciale actiecode invoert, gaat van het bedrag 10 euro naar vv TFS. Samen winnen we meer!