Clubnieuws augustus 2022

Gepubliceerd op 22 augustus 2022 om 20:47

We staan aan de start van een nieuw voetbalseizoen. Dit met vier seniorenteams en vijf jeugdteams. Iets waar we als relatief kleine vereniging best trots op mogen zijn. De eerste trainingen van de senioren zijn al weer achter de rug. De 45+ is gedurende de zomer gewoon blijven trainen. De 1ste selectie begon op 30 juli te trainen en heeft intussen al weer een aantal oefenwedstrijden gespeeld. Volgens de kenners moeten we dit seizoen minimaal 20 punten kunnen halen. Mocht dit het geval zijn dan zou het seizoen voor mij persoonlijk al geslaagd zijn.

We beginnen op 3 september a.s. met een streekderby: thuis tegen 3de klasser Rottevalle. In deze bekerwedstrijd zijn we de underdog maar de jongens zullen zich zeker van de goede kant willen laten zien. Ik ben benieuwd....

Op zaterdag 17 september a.s. spelen alle teams thuis. Dit allemaal voor de beker. Voor ons als accommodatie een hele uitdaging. Ook qua regeling van de bardienst een hele klus. Hopelijk doen we onze naam eer aan: Troch Freonskip Sterk. We gaan er weer voor.... Iedereen een prettig seizoen gewenst!

Met vriendelijke sportgroet, Pieter Postma (voorzitter)

jeugdteams

In het seizoen 2022/2023 zijn er bij TFS de volgende jeugdteams actief: JO17, JO13, JO12, JO8, JO7. Daarnaast is er ook kaboutervoetbal bij TFS. Meer informatie over de teams is te vinden via de Teamspagina. Deze pagina's worden in de loop van het seizoen aangevuld.

Seniorenteams

Komend seizoen zijn er maar liefst vier seniorenteams actief te weten: TFS 1, TFS 2, TFS 18+ (vrijdagavond) en TFS 45+ (vrijdagavond). Ook hiervoor geldt dat meer informatie te vinden is op de Teamspagina.

Rabo Clubsupport

Van 5 september t/m 27 september 2022 is het weer tijd voor de Rabo Clubsupport. Meer informatie volgt.

Voetbalvereniging TFS is te vinden via 'VV T.F.S.' (dus met punten tussen de letters). https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport/club-overzicht/clubdetail?id=262812

T.F.S. Darts

In de coronaperiode was er even geen darten maar het komend seizoen doen we als T.F.S. Darts weer mee aan de competitie. Dit alles op initiatief van Stefan en Elianne van Meerveld. T.F.S. darts heeft als thuisbasis het MFC.

In de maanden september t/m april speelt men zijn wedstrijden. De wedstrijden zijn op dinsdagavond en beginnen om 20.00 uur. Voor een wedstrijd moet je vijf spelers op papier hebben. Op dit moment heeft men vier vaste spelers. Daarom de vraag: wie wil het team komen versterken? Kennis van het spel is gewenst maar de gezelligheid staat voorop.

Voor meer info kun je contact opnemen met Stefan: 06- 25383908 of stefanvanmeerveld@gmail.com

Status aanleg parkeerterrein

Het parkeerterrein is zo goed als klaar. De parkeerplaats bied plaats voor 65 auto’s. De bereikbaarheid van de parkeerplaats is momenteel echter een probleem. Dit omdat men 7 weken lang bezig is met de Smidswei. Voor ons als gebruikers betekent het zoveel mogelijk lopende of op de fiets naar het sportcomplex komen. Kom je met de auto dan graag de auto bij de kerk parkeren.