Op nei it Fennepark!

Gepubliceerd op 4 november 2022 om 09:46

💚🖤Aankomende zaterdagmiddag staan er maar liefst twee derby's op het programma. Op de fiets zal het tweede het om 14:30 opnemen in en tegen buurtgenoot SV Houtigehage. Het vlaggenschip gaat het uit opnemen tegen nieuwkomer op de zaterdagafdeling V.V. ONB. De volksclub uit Drachten speelde jarenlang met hun prestatie elftal op de zondag afdeling waar in het seizoen 11/12 zelfs promotie naar de 1e klasse werd afgedwongen. Nu een dikke 10 jaar later ziet het er geheel anders uit. Waar ook ONB met een jeugdige selectie heeft gekozen om de overstap te maken van zondag naar de huidige zaterdag 5e klasse. Met een gemiddelde leeftijd van rond de 20 jaar startte ONB de competitie met 9 punten uit 5 wedstrijden. De blauw-hemden verloren van GSVV en Donkerbroek en staan daarmee op een gedeelde 2e plek. TFS daarentegen heeft 7 punten uit 5 wedstrijden en staan met twee punten minder dan ONB op een gedeelde 6e plaats. Het zal een boeiende derby worden, waarbij de winnende ploeg de aansluiting houdt met de bovenste ploegen.
#TrochFreonskipSterk #usklupinklupfoarelk