Aankomende zaterdag de derby tegen ONB!

Gepubliceerd op 21 maart 2023 om 14:50

Aanstaande zaterdag op ‘t Trefpunt de derby vv TFS – ONB met direct na de wedstrijd live muziek van Jan Doddema!

Maar liefst twee derby’s op het programma! Allereerst zal “it Twadde” het om 13:00 opnemen tegen buurgenoot Houtigehage. Daarna zal het vlaggenschip om 15:00 aftrappen tegen ONB! De beroemde volksclub uit Drachten vierde afgelopen januari hun 75 jarige jubileum en startte dit seizoen voortvarend uit de startblokken. Met een jeugdige selectie werden ze al snel bestempeld als promotie kandidaat. Inmiddels is de ploeg afgezakt naar de 6e plaats met 24 punten uit 16 wedstrijden. TFS daarentegen staat momenteel met 17 punten op de 10e plaats. De Kompenijsters laten zien dat ze voetballend goed mee kunnen komen tegen op de ranglijst betere ploegen en dat bied perspectief voor de toekomst. Bij winst kan de Kompenijster formatie 3 plekken stijgen op de ranglijst. Direct na afloop van de wedstrijd is er live muziek van Jan Doddema! Zien we jou zaterdag ook?