Nieuwe sportdrankjes in het clubhuis

Gepubliceerd op 3 maart 2017 om 10:32

Het clubhuis is een belangrijke ontmoetingsplaats voor onze sporters, begeleiders en supporters. Na het trainings- en wedstrijdgebeuren worden er naast koffie, frisdrank en bier diverse sportdrankjes gedronken. Uit financieel oogpunt gezien is dit voor beide verenigingen uiteraard erg belangrijk. Een belangrijk item in deze tijd is “de gezonde kantine”. Er zijn zelfs verenigingen die in het weekend een fruitmand op tafel hebben staan. Bij ons is dat nog niet het geval, maar wie weet komt dat er ooit nog eens van. Wel hadden we in december een gesprek met een vertegenwoordigster van de bekende AA-Drink over de eventuele verkoop van een aantal nieuwe gezonde sportdrankjes.

In ons clubhuis verkochten we tot nu toe drie soorten AA-Drink. De meest verkochte is die met de oranje dop. De vraag is: wanneer drink je welke AA-Drink? De AA-Drink met oranje dop is bijvoorbeeld het meest geschikt vooraf aan het sporten. Nu wordt hij vaak achteraf gedronken. Een prima alternatief is de AA-Drink sportwater met Lemon. Deze gezonde AA-Drink kun je voor, tijdens en na het sporten drinken. Het heeft een verfrissende citroensmaak. Vanaf nu is deze nieuwe AA-Drink in ons clubhuis verkrijgbaar. Evenals de andere flesjes AA-Drink betaalt u € 1,50 voor deze nieuwe sportdrank. Naast deze AA-Drink is er sinds kort Ice-Tea in ons clubhuis verkrijgbaar.

Voor onze kinderen hebben we ook iets nieuws in het assortiment. Ook zij drinken vaak de AA-Drink met de bekende oranje dop. Hier worden ze alleen maar drukker van….. Daarom hebben we vanaf nu twee alternatieven: Raak Kinder Cola en Raak Kinder Ice Tea. Beide zijn gezoet met natuurlijke ingrediënten. Hierdoor bevatten ze minder suiker dan de reguliere cola en ijsthee. De flesjes Kinder Cola en Kinder Ice Tea zijn goedkoper dan de flesjes AA-Drink. In ons clubhuis zijn ze verkrijgbaarvoor € 1,00.

We zijn benieuwd naar de reacties op deze nieuwe producten! Probeer het en laat het ons horen.

Schermafbeelding2017-03-05om103310.png