Rabobank actie - Breng onze club in stemming!

Gepubliceerd op 13 juni 2017 om 12:53

Als je lid bent van Rabobank Drachten Friesland Oost kun je de komende dagen op onze club stemmen. Hoe meer stemmen, des te meer geld we krijgen uit de Rabobank Clubkas Campagne.

Alle leden van de Rabobank krijgen een stemkaart in de brievenbus. Een lid heeft vijf stemmen te verdelen. Je kunt onze club maximaal twee stemmen geven. De overige drie stemmen kun je bijvoorbeeld aan een andere Kompenijster vereniging geven. Let op: je moet alle vijf stemmen gebruiken om je stem geldig te maken! Stemmen kan tussen 13 en 27 juni via https://www.rabobank.nl/lokale-bank/drachten-friesland-oost/rabobank-clubkas-campagne/.

Let op: Het onderscheid tussen de voetbalvereniging en korfbalvereniging van TFS blijkt in de lijst niet erg duidelijk te zijn. Om te stemmen op de voetbalvereniging is het van belang om echt te stemmen op vv TFS. De andere TFS in de lijst is van de korfbalvereniging.

Verzoek: vraag familieleden en kennissen zoveel mogelijk om op onze club te stemmen. Het geld wat we met deze actie verdienen gaan we besteden voor de aanschaf van materialen voor de jongste jeugd.

Namens het bestuur van de vv,
Pieter Postma