Sponsornieuws

Gepubliceerd op 17 oktober 2017 om 15:19

Zoals al eerder aangegeven is onze club druk in beweging. Dit seizoen spelen we namelijk niet met één maar met drie seniorenteams in de competitie. Bovendien hebben we sinds kort weer een zelfstandige jeugdafdeling met drie teams in de competitie. Al met al is er dus op korte termijn nogal het een en ander veranderd binnen onze club. Dit betekent uiteraard ook dat we extra moeten investeren in materialen en tenues. Met behulp van sponsoren proberen we dit alles te realiseren.

Een van de wensen binnen de club was/is een nieuw tenue voor alle teams binnen de club. Dit inclusief een trainingspak en een sporttas. Op dit moment zijn we hier als sponsorcommissie en bestuur druk mee bezig. De eerste resultaten zijn dan ook al zichtbaar op en rond ons veld.

Het eerste seniorenteam speelt momenteel in een nieuw tenue van de huidige hoofdsponsor, Bosma Handelsonderneming. Ook het trainingspak is beschikbaar gesteld door Bosma Handelsonderneming, de zaak in hout- en bouwmaterialen. Op onderstaande foto de sponsoren Barry en Durkje bij de presentatie van het nieuwe tenue.

IMG_0065kopie.jpg

Verder hebben de heren senioren 1 en 2 onlangs een sporttas ontvangen. Deze is gesponsord door kraanbedrijf Wieberen Nijboer, bestratingsbedrijf Paulusma & v.d. Veen en gevelrenovatie Postma & Nijboer. Alle sponsoren waren op zaterdag 16 september jl. bij de presentatie van het nieuwe tenue aanwezig en ontvingen uit handen van onze penningmeester Maeike Nijboer een bouquet bloemen als blijk van dank. De trainingspakken en sportassen blijven eigendom van de vereniging, m.a.w. de spelers hebben deze in bruikleen ontvangen. Het woord is nu aan de spelers……….Hopelijk denken de spelers daarbij aan hen die dit alles mogelijk hebben gemaakt. Want wij zeggen altijd: zij denken aan ons, wij denken aan hun…….

Sinds jaren hebben we dit seizoen ook weer een damesteam. Dit mede door de komst van een negental dames van de v.v. ONB naar de Kompenije. De dames spelen in een tenue van bestratingsbedrijf Spoelstra & Nijboer wat we nog in de kast hadden liggen. Omdat we voor deze grote groep momenteel een tekort aan shirts hebben heeft sponsor Johannes Nijboer beloofd om via de sponsorcommissie op korte termijn voor de aanvullende shirts te zorgen. Ook de dames lopen in een nieuw trainingspak. De trainingspakken zijn aangeboden door de vereniging. Dit incl. een paar sokken. De nieuwe sporttassen hebben de dames zelf betaald, m.a.w. deze blijven eigendom van de dames. Net als bij de overige teams blijven de trainingspakken eigendom van de vereniging. Zodra de aanvullende shirts er zijn gaan we met het team en de sponsor op de foto voor de officiële teamfoto. Voor de eerste competitiewedstrijd tegen Waskermeer werd onderstaande foto gemaakt. De wedstrijdbal bij deze wedstrijd werd aangeboden door Jark Otten. Hiervoor onze dank

IMG_0404Goed.jpg

Voor de jeugd zijn we bezig 40 tenues, trainingspakken en sportassen aan te schaffen bij onze thuisleverancier Muta. Op het moment dat ik dit schrijf zijn de eerste sponsoren bekend. De tenues van de jeugd worden gesponsord door Meja bouw en schilderbedrijf Jappie Stienstra. De trainingspakken worden gesponsord door gevelrenovatie Postma & Nijboer. Voor de sportassen is de sponsorcommissie nog op zoek naar een of meerdere sponsoren. Mocht dit niet lukken dan worden de sporttassen vanuit de vereniging betaald. Al met al geweldig dat dit alles op zo korte termijn is geregeld. Omdat we met een levertijd zitten is het nog even wachten maar daarna volgt de officiële presentatie van dit alles. Nader bericht volgt dus.

Tot slot: het aanbieden van een wedstrijdbal bij een van de teams is mogelijk. Graag even contact opnemen met Geert Nijboer, tel. 06-53216607.

Pieter Postma
5 oktober 2017