Jeff Aalders keept volgend seizoen voor vv TFS

Gepubliceerd op 30 mei 2019 om 10:40
'
Met ingang van seizoen 2019-2020 komt de 32 jarige keeper die als sinds 2004-2005 bij vierdeklasser SVMH speelt de overstap maken naar TFS. Jeff is een ervaren doelman met veel wedstrijden op z’n naam. In de seizoenen 2009/10 en 2010/11 speelde hij voor Tolbert waar hij uitkwam in de derde klasse. Na 13 seizoenen bij SVMH te hebben gevoetbald en ook nog 2 seizoenen bij Tolbert vond hij het wel tijd voor een overstap naar TFS: “Ik woon nu inmiddels al 5 jaar in Drachtster Compagnie en vond het nu wel tijd om de overstap te maken naar TFS. Het is makkelijker voor mij en mijn gezin om hier te voetballen in verband met het reizen. Nu kunnen mijn vrouw Tineke en mijn zoon Jens zo even komen kijken bij het voetbal en kan ik natuurlijk nu ook genieten van de derde helft hahaha”.

Nadat eerder bekend werd dat ook Robin van Es de overstap maakt naar TFS is Jeff Aalders de volgende die zich bij een overstap naar TFS zal inzetten voor het vlaggenschip van de Kompenijsters. Beide hebben ze iets gemeen, want de nieuwkomers zijn ambitieus: “Ik wil graag helpen om de keepers te ontwikkelen en beter te worden. Daarnaast wil ik met z'n allen proberen TFS naar de 4de klasse te krijgen. Positief vind ik dat TFS op de goeie weg is om weer goed mee te doen in de amateur klasse.” Aldus de ervaren doelman Jeff Aalders.

Ook onze oefenmeester Hans Gellert van TFS is zeer content met deze aanwinsten en kijkt nu al uit naar volgend seizoen: “Ik ben blij met de komst van nieuwe spelers bij TFS, omdat het de selectie verbreedt en het concurrentieniveau ten goede komt. Ik ben er trots op dat wij met iedereen binnen de vereniging afgelopen seizoen een maximaal rendement behaald hebben, namelijk zelfvertrouwen, groei en prestaties, maar bovenal teamspirit. Deze elementen hebben TFS weer aantrekkingskracht gegeven, waardoor wij nu ook nieuwe spelers kunnen verwelkomen. Samen met hen willen we volgend seizoen blijven groeien en ontwikkelen. Voor mij als trainer is de enorme wil en positieve instelling van iedereen verbonden aan de club is belangrijk om te blijven bij TFS. We hebben afgelopen seizoen een hele grote stap gezet , maar willen nu weer een stap zetten in voetbalontwikkeling en prestatie. Hiervoor is het ook goed om een nieuwe impuls van spelers te krijgen. Daarbij zijn er een aantal achter in de twintig, wat de nodige ervaring kan toevoegen aan de jeugdige ploeg.” Aldus de oefenmeester die komend seizoen voor het tweede seizoen aan het roer staat bij de Kompenijsters.

Jeff Aalders op de onderstaande foto als keeper op de elftal foto van SVMH (Middelste van de onderste rij).
'