Uitnodiging slotactiviteit - 15 juni 2019

Gepubliceerd op 8 juni 2019 om 12:08

Op zaterdag 15 juni a.s. sluiten we het seizoen af met levend tafelvoetbal en penaltyschieten. Dit voor zowel de jeugd als de senioren. Iedereen is deze middag van harte welkom, met andere woorden: neem gewoon je huisgenoten, partner en vrienden mee. In verband met de organisatie van deze slotactiviteit dient men zich voor woensdag 12 juni a.s. op te geven: voor wat betreft het levend tafelvoetbal kan dit per team of individueel. Het bestuur en het JC bestuur vormen team 1 en nemen het graag tegen de rest op……. De finalewedstrijd van het levend tafelvoetbal is om 20.45 uur.

Opgave en kosten

In verband met de organisatie van dit alles dient iedereen zich voor 12 juni a.s. op te geven. Dit voor zowel het levende tafelvoetbal als het penalty schieten. Wat betreft het tafelvoetbal kan dit per team van 7 personen, of individueel. De deelname is gratis. Ouders, vrijwilligers, partners, familieleden, vrienden en vriendinnen zijn ook van harte welkom om mee te doen aan deze slotactiviteit. Opgave voor wat betreft de jeugd graag via de leiders, de senioren via Nick de Roos, Fokke Postma, Henk de Jong en Diny Jongsma.