Hans Gellert ook komend seizoen hoofdtrainer vv T.F.S.

Gepubliceerd op 28 november 2019 om 14:25

De 32-jarige trainer uit Drachten maakte afgelopen zaterdag aan de selectie en de leden bekend ook volgend seizoen aan het roer te staan van het vlaggenschip van TFS. Club en trainer zijn zeer tevreden over de samenwerking en de behaalde prestaties.

Hans Gellert is momenteel bezig aan het tweede seizoen bij TFS. In het vorige seizoen maakte het eerste elftal onder leiding van Gellert een stormachtige ontwikkeling (zie ook KIX-clubindex voetbalnoord) door knappe resultaten en een nummer 8 notering op de ranglijst. Er werd voor het eerst in jaren weer een leuk en plezierig seizoen beleeft in de standaardklasse. Ook in het huidige seizoen zet de kwalitatieve voetbalontwikkeling door en staat TFS stevig in de middenmoot met al bijna evenveel overwinningen als het gehele vorige seizoen.

Als antwoord op de vraag wat de doorslag maakte om voor het derde seizoen bij te tekenen is Gellert duidelijk: "De A-selectie toont enorm veel enthousiasme om te blijven ontwikkelen en samen te presteren. TFS is echt een eenheid en ik ben trots om trainer te mogen zijn van deze warme club.

Ook Nick de Roos is zeer positief met het verlengen van de trainer: "ik vind het een goede keuze van de club en de trainer om de goede samenwerking door te zeten.' Beide partijen zien en hebben aangetoond dat er voldoende rek in deze groep zit. Ikzelf als speler zie ook dat deze groep flik is gegroeid sinds de komst van Hans, niet alleen voetballend, maar ook mentaal. Verder ben ik blij dat ik daar spelend bestuurslid ook nog een rol in kan vervullen." Aldus de 29 jarige routinier.