Clubnieuws november 2019

Gepubliceerd op 29 november 2019 om 09:14

Gezocht

Als voetbalvereniging zijn we op zoek naar een materiaalbeheerder die voor onze dure materialen zorgt en tevens zorgt dat het materiaalhok opgeruimd is. Hij/zij is het aanspreekpunt richting trainers/leiders/bestuur qua materialen. Je kunt je voor deze belangrijke functie aanmelden bij het bestuur.

Winterfair k.v. TFS

Op zaterdag 7 december is er in en rondom ons clubhuis tussen 10.00 en 14.00 uur een winterfair van de korfbalafdeling. Zeker de moeite waard om even langs te komen! Voor verdere info zie de website van Korfbalvereniging TFS.

Zaalvoetbal senioren

Het eigen mixed zaalvoetbaltoernooi is dit jaar op maandagavond 23 december a.s., aanvang 19.30 uur. Het toernooi is voor leden en oud leden van de v.v. en k.v. T.F.S. (dames en heren van 15 jaar en ouder). Nadere info over de inschrijving volgt.

Carbidschieten

Ons clubhuis is op dinsdag 31 december vanaf 13.30 uur open. Dit met muziek uit de Top 2000 en met de door Hermien en Petra in het clubhuis gebakken oliebollen! Verser kan het niet. Op 31 december vanaf 13.30 uur carbidschieten op ons sportcomplex.

Nieuwjaarsreceptie v.v. en k.v. TFS

De nieuwjaarsreceptie van de v.v. en k.v. T.F.S is op zaterdagavond 4 januari a.s. Leden, donateurs, vrijwilligers en sponsoren zijn van harte welkom. Verdere informatie volgt.

Nieuwe speeltoestellen

Vanuit het buurtbudget is er 6.000 euro beschikbaar gesteld voor de aanschaf van nieuwe speelwerktuigen. Vraag: wie van de ouders wil ons helpen bij het uitzoeken van de speelwerktuigen. Graag aanmelden bij het jeugdbestuur.