21 maart clubuitje vv TFS naar sc Heerenveen!

Gepubliceerd op 3 maart 2020 om 20:17

In samenwerking met de sc Heerenveen hebben we als voetbalclub een leuk clubuitje met gezellige nazit bij Café Aans opgezet voor iedereen die betrokken is bij de v.v. T.F.S. !
Dit allemaal in het kader van het Sportief Partnership met sc Heerenveen.

Wat gaan we doen?
Op zaterdag 21 maart a.s. gaan we met de bus een bezoek gaan brengen aan de wedstrijd sc Heerenveen – RKC. De kosten van dit uitje zijn € 15,00 per persoon. Daarbij zijn de kosten van een kaartje en het busvervoer inbegrepen en gaat iedere 2 euro vanuit sc Heerenveen naar vv TFS!

Het programma is als volgt:
 19.15 uur verzamelen bij café Aans
 19.30 uur vertrek per bus richting Heerenveen
 20.00 uur aankomst stadion
 20.45 uur aanvang wedstrijd
 22.45 uur vertrek per bus richting de Kompenije (direct na de wedstrijd)
 23.30 uur terug bij café Aans

spelende leden, ouders, familieleden kunnen zich aanmelden bij hun desbetreffende leider. Bent u sponsor, donateur of supporter dan kunt u doormiddel van een PM of met een reactie onder dit bericht je aanmelden.

Eenmaal aangemeld geven wij dit door aan de organisatie.
Je opgeven kan tot zaterdag 14 maart a.s. Bij aanmelding word je verzocht om het bedrag ad 15,00 per persoon direct aan jouw leider te betalen.

Op naar een volle bus! PS: De animo is groot!

#TrochFreonskipSterk 🖤💚