Speler van de week - Thomas Drost

Gepubliceerd op 4 maart 2020 om 10:53

Afgelopen zaterdag was het weer zover, een speler van de week!
Sinds kort zijn we hier mee begonnen en aan de reacties van de kinderen te horen is het een groot succes!
De eerste was Noah Henstra en deze week was het Thomas Drost. We doen dit seizoen eerst wat spelers uit de J010 en volgend seizoen is de J09 aan de beurt.
Het gaat er om dat de kinderen een ervaring krijgen wat ze niet zullen vergeten, en dat is zeker gelukt!
De speler wordt opgevangen door de leider van het eerste elftal en krijgt wat drinken in de bestuurskamer. Vervolgens mag hij of zij zich omkleden en met de warming up mee doen, dan de technische bespreking vooraf in de kleedkamer en dan het veld op.
De speler heeft nog even de mogelijkheid om een doelpunt te scoren bij de tegenstander en dan mag hij of zij de wedstrijd in de dug out mee maken. In de pauze krijgt de speler nog wat drinken en wat lekkers en niet te vergeten een nieuwe voetbal met alle handtekeningen erop van de spelers!

We gaan het geheel nog evalueren maar het is nu al een groot succes!
Mijn dank gaat ook uit voor de sponsorcommissie die de voetballen heeft geregeld en voor de leider en de spelers van het eerste elftal die de spelers opvangen en meenemen.. super

Namens de Jeugdcommissie, Geert Drost