Seizoenskaart verkoop sportief partnership sc Heerenveen.

Gepubliceerd op 20 mei 2020 om 13:58

Seizoenskaart verkoop sportief partnership sc Heerenveen.

In maart kwam het voetbal abrupt tot stilstand. Niet alleen bij vv TFS maar ook bij sc Heerenveen, Sportief Partner van onze club.

sc Heerenveen heeft iedereen gemaild die vanwege de coronacrisis één of meer wedstrijden gemist heeft. Heb jij een seizoenkaart van sc Heerenveen? controleer dan je mail voor meer informatie.

In deze tijd is het belangrijk dat we achter elkaar blijven staan. Niet alleen achter vv TFS maar ook achter onze partners, waaronder sc Heerenveen. Het is nog niet bekend wanneer er weer publiek bij de wedstrijden in het stadion mag zijn, maar seizoenkaarthouders kunnen hun kaart al wel weer verlengen!

Heb jij een seizoenkaart? Vergeet dan niet onze code in te vullen (7059307). Hierdoor gaat er maar liefst 15,- per verkochte seizoenskaart in de clubpot van vv TFS! Hopelijk kunnen we dan t.z.t. gauw weer eens met z’n allen naar het stadion!