Van Wieren Adviseurs nieuwe sponsor bij vv TFS!

Gepubliceerd op 25 mei 2020 om 18:52

Namens de sponsorcommissie verwelkomen wij Van Wieren Adviseurs als nieuwe sponsor bij vv TFS!

"Van Wieren Adviseurs BV is een assurantiekantoor met een RegioBank.
In 1993 zijn we in Augustinusga gestart als éénmanszaak. In 1999 is het kantoor verplaatst naar Drogeham. Inmiddels is het kantoor “uitgegroeid” tot een full service financieel advieskantoor. Samen met mijn compagnon Jelly Veenstra geef ik leiding aan dit kantoor. Onze medewerkers zijn allen gediplomeerd en beschikken over de vereiste papieren om te mogen adviseren. Samen streven wij ernaar om persoonlijk betrokken te zijn en een stabiel, onafhankelijk bedrijf neer te zetten!

De volgende zaken kunt u via ons kantoor regelen:
Verzekeringen (zowel particulier als zakelijk)
Hypotheken
Bankzaken (bankrekeningen, spaarrekeningen etc.)
Vermogensopbouw
Financiële planning
Daarnaast hebben wij de mogelijkheid voor:
Bedrijfshypotheken
Bedrijfsfinancieringen

Verder zijn Jelly Veenstra en ik Register Executeurs.
In deze hoedanigheid kunnen wij cliënten behulpzaam zijn met het afwikkelen van nalatenschappen.
Ook doen we veel z.g.n. nalatenschapsplanningen, bij leven reeds de zaken goed regelen en vastleggen!

Veel werkzaamheden deed mijn vader vroeger ook al. Hij was kantoorbeheerder van de plaatselijke bank in Drachtstercompagnie.
Zelf ben ik ook opgegroeid in Drachtstercompagnie. Ik heb er een gelukkige jeugd gehad! Mijn moeder, Jinke van Wieren woont er nog steeds met veel plezier.
Verder voetbalt mijn dochter Wobbrich bij de Kompenijster dames. Ook zij en haar vriend, Goitzen wonen in Drachtstercompagnie.
TFS heeft altijd de bewoners van het dorp met elkaar verbonden. Sport verbroedert! Schept eenheid!
Ons kantoor steunt rondom regionale dorpsverenigingen. Zij zijn net als de school belangrijk voor de leefbaarheid van ons platteland!
Van Wieren Adviseurs BV // RegioBank wenst de vereniging veel succes toe na deze coronatijd!"

Meer weten?: https://www.vanwieren.net/

Namens de voetbalvereniging bedankt!

#TrochFreonskipSterk