Molenakker Infra nieuwe bordsponsor bij vv TFS!

Gepubliceerd op 2 februari 2021 om 14:21

Namens de sponsorcommissie zijn we verheugd om te kunnen mededelen dat ook Molenakker Infra uit Dordrecht voetbalvereniging TFS een warm hart toedraagt! Aangezien het bedrijf een primeur heeft om als eerste en enige tot nu toe vv TFS te sponsoren vanuit de Randstad hebben wij de heren vrijdagmiddag 29 januari uitgenodigd op sportcomplex ’t Trefpunt.

Het jonge bedrijf Molenakker Infra is op 1 januari 2019 opgericht door Seyit en Mehmet. De twee goed bevriende heren met Turkse roots zijn geboren en getogen in Rotterdam. Alvorens Seyit voor zich zelf begon was hij voornamelijk werkzaam als treinmachinist bij de NS en verhuurde hij huurwoningen (wat hij nog steeds graag doet). Mehmet daarentegen was vooral werkzaam in de elektra en als meubelmaker. De twee vonden het een ruime twee jaar terug wel tijd voor wat anders en besloten om een bedrijf te beginnen: “We droomden al een tijd over een toekomstig bedrijf. Mehmet is een handige jongen die al ervaring had in de kabeltechniek en we waren beide toe aan een nieuwe uitdaging. Zodoende zijn wij een infra bedrijf gestart wat hoofdzakelijk werkzaam is in de glasvezel”. Aldus Seyit.

Met een ruime twee jaar ervaring in de glasvezel is Molenakker Infra inmiddels uitgegroeid tot een zeer gewaarde onderaannemer voor diverse aannemers. Waar Seyit en Mehmet begonnen met alleen grondwerkers en een graafmachine kunnen ze onderhand met een breed werkpakket het totale civiele plaatje voor de ondergrondse kabelinfra aanbieden. “Waar wij tot stand zijn gekomen met alleen het aanleggen van glasvezel kunnen wij sinds een korte tijd ook routes blazen met kabel, distributiepunten (DP box) lassen en elektra aanleggen. Hierdoor kunnen wij alles aanreiken wat een aannemer verwacht van een civiele onderaannemer.” Op de vraag wat de volgende ambitie is van het bedrijf antwoorden Seyit & Mehmet stellig: “Onze roots liggen in Rotterdam, een loods openen in die regio is waar we naar op zoek zijn”.

Hoewel de afstand van vv TFS naar de wortels van de heren uit Rotterdam maar liefst 216km bedraagt wilden ze altijd al een voetbalvereniging sponsoren. “Met Frits van der Meer die werkzaam is voor onze opdrachtgever Van Gelder Telecom hadden wij al een link met de voetbalvereniging. Met jonge jongens die veel voor TFS doen vinden wij het leuk dat de voetbalclub mogen sponsoren. Als het competitie voetbal weer van start gaat wensen wij de leden veel succes en dat er maar veel gescoord mag worden!”

Namens de sponsorcommissie bedankt! Benieuwd naar het bedrijf? Volg ze dan snel op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/seyit-yerlikaya-580878b7/

Molenakker Infra bedankt!