Nieuw spandoekframe!

Gepubliceerd op 12 oktober 2021 om 11:20

Het vangnet: velen hebben de bal na hun schot er in zien verdwijnen of er zelfs over heen geschoten. Afgelopen zomer hebben wij samen met de gemeente het gevlochten ijzeren vangnet kunnen vervangen voor een touwen vangnet. Hierdoor moest ons spandoek van de boeren en reclameborden in het vangnet tijdelijk verwijderd worden. Doordat het vangnet nu van touw is, is er geen mogelijkheid meer om het spandoek op te hangen zonder ophangframe.

Maar een oplossing was niet ver van huis. Namens de sponsorcommissie is Joekie van der Mei gevraagd om met zijn expertise in aluminium ons te helpen. Joekie is werkzaam bij SIXTY82 en heeft een sponsordeal kunnen regelen. Het spandoekframe is volledig kosteloos aangeboden door zijn werkgever SIXTY82. Afgelopen zaterdagochtend heeft de klusgroep van de sponsorcommissie de constructie inclusief het spandoek opgehangen en het resultaat mag er zijn!

Via deze weg willen wij een aantal mensen voor hun medewerking. Joekie van der Mei voor zijn expertise. Sixty82 voor het sponsoren van het spandoekframe. De klusgroep voor het bevestigen van de constructie inclusief het spandoek en natuurlijk ook de boeren die onze voetbalclub een warm hart toedragen met het spandoek!

Met deze vernieuwing is het complex de aankomende jaren voorzien van een geweldige blikvanger! Benieuwd naar welke boeren er allemaal opstaan, klik dan snel op deze link: Boeren Club

#TrochFreonskipSterk #UsKlupInKlupFoarElk