Nieuw reclamebord Fitaal Fysiotherapie bij vv TFS!

Gepubliceerd op 15 december 2021 om 16:29

Nadat v.v. T.F.S. en Fitaal al een geruime tijd samenwerken doormiddel van blessurespreekuur heeft de bekende Fysiotherapie praktijk uit Drachten nu ook een reclamebord laten ophangen langs ons hoofdveld waarmee zij hun zichtbaarheid mee vergroten.

๐—ช๐—ฎ๐˜ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ธ๐—ฒ๐—ป๐˜ ๐—™๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—ฎ๐—น ๐—™๐˜†๐˜€๐—ถ๐—ผ๐˜๐—ต๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฝ๐—ถ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ผ๐—ป๐˜‡๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐˜๐—ฏ๐—ฎ๐—น๐—ฐ๐—น๐˜‚๐—ฏ?
- Voetballers van v.v. T.F.S. met een sportblessure kunnen op maandag (in Drachten) en dinsdag (in Rottevalle) terecht op het blessurespreekuur van Fitaal.
- Dit blessurespreekuur wordt uitgevoerd door een (sport)fysiotherapeut van Fitaal Fysiotherapie.
- Het blessurespreekuur is gratis voor alle spelende leden van v.v. T.F.S.
- Aanmelden kan via sportspreekuur@fitaal.nl, waarbij je je naam, sportvereniging en aard van blessure moet vermelden.
- Je ontvangt een bevestigingsmail retour met het tijdstip en de locatie waarop je verwacht wordt.- De (sport)fysiotherapeut doet een eerste screening van de blessure en geeft advies.

Meer informatie over het blessurespreekuur is te vinden op de website www.fitaal.nl onder ‘sport’ > ‘sportspreekuur’.

Fitaal De Sportlaan Bedankt!