Clubnieuws mei 2018

Gepubliceerd op 28 mei 2018 om 18:21

Sponsorloop

Sponsorloop voor de jeugd van het voetbal

Het wielercomité organiseert dit jaar op zaterdag 23 juni a.s. een stratenloop. Dit voorafgaande aan het traditionele wielergebeuren. Als voetbalvereniging hebben we een sponsorloop aan deze stratenloop gekoppeld. De opbrengst is bestemd voor de jeugd. Alle jeugdleden ontvangen binnenkort een intekenlijst waarop de jeugdleden de naam, het adres en het bedrag van degene die sponsort kunnen neerzetten.

De intekenlijst en het bijeen gelopen sponsorgeld dient men voor 30 juni a.s. in te leveren bij Vivian Louwsma op de Trilker 4.

Voor de jeugd is de deelname aan de stratenloop gratis. Men dient zich voor 16 juni a.s. op te geven bij Vivian Louwsma via tel.: 06 54356548 (eventueel per app) of per mail: h.louwsma3@upcmail.nl

Programma 23 juni a.s.:

15.00 uur: Stratenloop jeugd geboren in 2009, 2010 en 2011 (4 rondjes via de Skutslus).
15.15 uur: Stratenloop jeugd geboren in 2006, 2007 en 2008 (6 rondjes via de Skutslus)
15.30 uur: Stratenloop jeugd geboren in 2003, 2004 en 2005 (8 rondjes via de Skutslus)
16.00 uur: Prijsuitreiking jeugd bij de jurywagen en start stratenloop (15 jaar en ouder via Imerwijk/Klamersreed).
17.30 uur: prijsuitreiking “grote” stratenloop in café Aans met (live)muziek

Sportspreekuur

Heb je in het weekend een sportblessure opgelopen? Heb je pijnklachten tijdens of na het sporten? Of loop je al langer met een slepende blessure? Ga dan naar het sportspreekuur op de Sportlaan in Drachten. Je dient je vooraf aan te melden via sportspreekuur@fitaal.nl. De fysiotherapeut doet een eerste screening van de blessure en geeft advies. Deze screening is gratis. Een eventuele behandeling kan plaatsvinden bij Fitaal maar mag ook elders. Daar ben je als lid van de voetbalvereniging vrij in. Doe het in het belang van jezelf maar ook in het belang van de club. De spelers die we hebben zijn we namelijk allemaal nodig om met elkaar te kunnen voetballen.

Ledenwerving v.v. t.f.s

Om ook volgend seizoen bij de senioren met twee seniorenteams en een damesteam te kunnen blijven voetballen zijn we momenteel op zoek naar nieuwe leden. Ook bij de jeugd zijn we binnen de bestaande categorieën op zoek naar nieuwe jeugdleden.
Om onze leden actief bij de ledenwerving te betrekken hebben we in november tijdens de algemene ledenvergadering besloten dat leden die tijdens het seizoen voor een of meerdere nieuwe spelende leden zorgen het daarop volgende seizoen slechts de helft van de contributie te betalen.

Lid worden van onze voetbalvereniging kan vanaf 5 jaar. De 5 en 6-jarigen betalen geen contributie. Meisjes zijn ook van harte welkom. Nieuwe leden kunnen zich op de Pream 4 aanmelden bij Bert Nijmeijer, tel. 06-12112554.

overig